Λειτουργία Ιατρείου επί Covid-19

11 Απρ 2020

Λειτουργία Ιατρείου επί Covid-19

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το ιατρείο μας θα συνεχίσει να λειτουργεί το προσεχές χρονικό διάστημα με τις εξής τροποποιήσεις:

1. Θα δεχόμαστε ΜΟΝΟ τα έκτακτα περιστατικά που χρήζουν άμεσης περίθαλψης πχ πόνος ή αποστήματα, των όποιων η μη αντιμετώπιση θα δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία. Τα υπόλοιπα ραντεβού θα επαναπρογραμματίζονται για το μέλλον.
2. Η είσοδος στο ιατρειο μας θα επιτρέπεται ΜΟΝΟ σε προγραμματισμένα περιστατικά. Παρακαλούνται λοιπόν όλοι οι ασθενείς που θέλουν να μας επισκεφθούν να επικοινωνήσουν πρώτα ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ μαζί μας.
3. Ασθενείς με συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού θα πρέπει να μας ενημερώνουν, ώστε να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα πχ ενδυμασία μιας χρήσης.
4. Οδηγίες θα δοθούν τηλεφωνικά στους ασθενείς για τον τρόπο προσέλευσής τους στο ιατρείο, καθώς η αίθουσα αναμονής δεν θα λειτουργεί και η παρουσία συνοδού θα επιτρέπεται μόνο εφόσον υπάρχει αδυναμία μετακίνησης ή σε περίπτωση ανήλικου ασθενούς.

Η διάρκεια της παρούσας κατάστασης δεν μπορεί να προσδιοριστεί και πιθανώς θα είναι παρατεταμένη.
Θεωρούμε υποχρέωση μας να περιθάλψουμε όσους το έχουν ανάγκη, καθώς η παραπομπή στο εφημερεύον δημόσιο νοσοκομείο ενέχει αυξημένο κίνδυνο μεταδοσης της ίωσης του κορονοϊού.
Ταυτόχρονα όμως, αναγνωρίζοντας τη μεγάλη σοβαρότητα της παρούσας κατάστασης, θα ληφθεί κάθε προφύλαξη ώστε να μη συμβάλλουμε στη διασπορά της νόσου, προστατεύοντας μας όλους και ιδιαίτερα τις ευπαθείς ομάδες.

Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.